It's over

Tre månaders historia börjar lida mot sitt slut, och nu bläddrar vi fram till ett nytt blad och ett nytt kapitel. Ett gemensamt beslut som var bäst för oss båda.
 
Trots sorgen kan jag titta tillbaka och le åt de roliga minnena vi skapat. Dessa minnen, de kommer föralltid att finnas med mig. Ett av de första minnena var 12-slaget på nyårsafton, när jag stod och blickade upp mot fyrverkerierna med finaste killens armar runt mig, glädjefyllt och lyckligt, bästa 12-slaget ever.
 
Jag, glad som fan på nyårsafton 


Ema

Whaat, nu hänger ja int alls me? :o

Svar: Alltså förhållandet med Hilzu, we broke up..:/
Var nog mest mitt fel, jag tog saker och ting förgivet, är inte nån bra flickvän haha:p festade för mycket gjorde jag också, såå ja får skylla mig själv.
Alexandra None



URL: http://www.muppa.papper.fi





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?