TikiBar opening at Ollis


Torsdagsfest, jag och Jack fick skjuts av Jens till min syrras lägenhet. Jens kom med in en stund medan min syrra och jag drack. Sen for han hem och så kom Daniel, vi gick ut med hundarna längs vattnet.
 
Efter att Daniel farit hem så for jag och Ellinore ut å köra med Nicke. Vi körde runt i stan och så var vi och vandrade igenom hela Sandö. Nicke skjutsade oss till Ollis efter midnatt.
 
I början var det tråkigt eftersom alla såg på matchen. När matchen var över gick vi runt och talade med folk, träffade flera bekanta. Mot slutet träffade vi några killar som var på arbetsresa till Vasa, de bjöd på champagne och cranberry-vodka drinkar. Ollis stängde typ halv 3 eller nåt sånt, och då hängde vi med killarna till Fontana där vi dansade och fick ännu varsin cranberry-vodka drink.
 
Efter Fontana skulle de ha efterfest på Radisson där de bodde. Så vi hängde på en stund. Dock var jag rätt full så jag ville fara hem. Vandrade hemåt i den ljusa sommarnatten sen. Eller jag for till min syrra över natten, eftersom hundarna var där.
 
Nu är jag i Korsnäs, ska va nykter i helgen eftersom jag reser till Stockholm på måndag<3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?