Random rave partyyy day 1


Har varit ute på rave hela fredagsnatten. Först var Tomas till mig ett par timmar och förfestade lite, sen for han hem och kl22 kom Miika o hämta mej. Vi for till ravestället och gick runt och träffade alla folk. Jag blev introducerad till andra som ska följa med till Nature One-festivalen i Tyskland i augusti, vi är ju ett rätt stort gäng från Vasa som ska fara och jag kände inte alla än:)
 
På festen dansade vi, jag hängde med Sami och Malin mest i början. Sen under natten hängde jag nog med hela gänget, massa olika folk! Kul att lära känna alla :D Det var inte så jättemycket folk, men det var bra gäng och det är det viktigaste. :)
 
Snart blev det morgon och folket tunnades ut. Jag talade med Stina och Essi och dansade lite där emellan. Satt med några killar och snackade finska också. Jaa just det, språkbarriären fanns ju där hela kvällen för den större delen av gänget snackade finska, men det funkade riktigt bra ändå! Jag verkar ha lärt mig finskan lite bättre:P

Jag for hem klockan 7, väl hemma så somnade jag direkt jag la huvudet på kudden, och sov 10 timmar i sträck xD Helt förståeligt :D Nu håller jag på å fixar mig, gänget är redan tillbaka på festplatsen och själv sticker jag nog iväg igen riktigt snart :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?