Random rave party, day 2

 
Jag började dricka hemma medans jag fixade mig, anlände till festplatsen typ 21.30. Där satt folk ute i solskenet och drack, så jag joinade dem.
 
Det var lite mera människor denna dag, många bekanta. Däremot var folk tröttare idag och stannade inte lika länge. 
 
Musiken var hårdare och jag spenderade fler timmar på dansgolvet än vad jag gjorde natten innan, det var skoj!:D 
 
Hängde med Malin och Sami mestadels av kvällen. Dansade, var ut på cigg, satt längs med väggen och vilade typ:p
 
Var trött i slutet så satt mest bara ner, men råkade träffa Silli. Har inte träffat han sen jag var typ 16, men han kände igen mig ändå. Hängde med honom resten av kvällen och försökte snacka finska. :) Gick hem när klockan var halv 7 och solen sken.:)  
 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?