Hemma lagom till midsommar

Från bron mellan St Eriksplan och Fridhemsplan

Har haft det supertrevligt i sthlm men nu är jag hemma i finland igen! Jag har fikat med Erik, gått på stan med Ems, och sista dagen regnade det tyvärr så då for jag till en par gallerior (solna centrum och kista galleria). 

Imorse hade jag väckning på kl04.40, då steg jag upp och åkte till arlanda. Det fullsatta flyget var i regniga vasa redan på morgonen. Jag har sömnbrist men är taggad och glad ändå! Haft fullt upp hela dagen med att packa upp, åka till korsnäs, gått 5km med mamma å hundarna, och nu på kvällen har vi varit på villan. 

Har inte druckit alkohol alls idag, utan är redan påväg hem till stan. Måste sova tidigt och ta igen lite sömn:)) life feels so good nu efter sthlm, nästa gång jag ska dit är sept/okt, längtar!!


Såhär soligt och fint var det ovanför vasa idag, men så fort flyget kom nedanför molnen så blev det grått, mulet och regnigt.. :/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?