En kylig torsdagskväll

 Feelisen satt i efter den lyckade resan, så på kvällen följde jag med ut. Johnny hörde av sig och ville hitta på nåt, så han mötte upp mig på stan så for vi till CityMarket där jag köpte 3 päroncider och han köpte öl. 
 
Sen gick vi hela vägen hem till honom. Det var egentligen en massa folk som skulle komma ut och grilla med oss på gården där, men jag vet int var fan de lämna :P Så vi satt hos Johnny med Heidi.
 
 
 
Så var vi till nån lägenhetsfest å hälsa på en liten stund, träffade nå gamla bekanta från den tiden då jag o Sofie hängde på stan som typ 15-åringar haha :D
 
Tillslut blev det natt-grillas ute på gården med Junnu å Johnny å mer folk påväg. Jag tyckte att alla var lite väl fulla, jag frös och ville hem.
Daniel och Roxy var ute med fyllekusk, så de hämtade upp mig klockan 02 och så var vi ute och körde några minuter innan de for till krogen. 
 
Själv tackade jag nej till utgång, for hem och sova istället, för att vara utvilad inför helgen då det är min tur att fara ut och festa! :D Idag har jag träffat Sofie en stund, vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen :P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?