You're my serotonin

Whoo, partyy! Taggad igår när det var fredag, men de andra var inte lika taggade :P Mats hämtade mig 17-tiden så for vi till Johnny där vi lämnade på soffan i flera timmar bara :P Det var inte särskilt händelserikt med andra ord.:) Folk är alltid så långsamma, men nåjaa som tur är så är jag inte lika adhd-stressad längre :D 
 
Öööh ja, nå sen typ 22 for vi ut å köra till Smulterö och i stan och lite överallt. Vid midnatt for Mats, Johnny och jag till mig. Satt där rätt länge, sen blev Mats trött och for hem. Jag och Johnny väntade på Heidi som skulle köra oss, men det tog så lång tid så vi gick till stan. Satt på Hese för Johnny skulle äta, och då äntligen dök Heidi upp! Vi satt och snackade en stund där, blev nog väldans lugn/nykter fredag:P
 
Klockan 4 på natten sa jag hejdå åt dem och gick hem med musik i hörlurarna, helt kul kväll ändå. :)
 
 
 
Idag har jag städat och pluggat och nu håller jag på å fixar mig inför utgång ikväll, ska på krog för första gången på flera veckor är det meningen, får se hur det går xD Har börjat bli så rädd för alkohol, eller att få minnesluckor alltså. Och när man är på krog blir det lätt för mycket. Vet int, men jag har typ fått nåt kontrollbehov att jag inte vill bli för full längre, vill alltid va klar i huvudet. Dåliga erfarenheter av de senaste gångerna jag varit på krog och fått black-outs :P ei vittuuuu ska ja verkligen far ut idag?:P Nojooo:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?