We're up all night to get sun

 
Jag sov bort nästan hela dagen och när jag vaknade hade folk ringt, så jag blev övertalad att följa med ut. 22-tiden träffade jag Nipa och Johnny och vi for via nå hus å skjutsa lite folk, sen for vi till hoviska med Suvi, Mats och Hanna. 
 
Efter det for vi allihop i två bilar till Johnnys dit också Heidi, Jouniiii Teppo, Tony och Mattlar kom. Det var alltså mer folk än vanligt och ovanligt bra drag:D 
 
Jag följde med Mattlar och Mats hem till Mats. Samtalade med Maria en stund, annars satt vi vid bordet och snackade om gemensamma vänner och livet i allmänhet. Var där två timmar innan vi for tillbaka till Johnnys. Nu var det bara Jouni, Tony, Mats, Mattlar, jag och Johnny. Jag hängde med Mats, hörde på musik, var på balkongen, allt möjligt kul:D
 
Mats skjutsade hem alla och sen vid gryningen for jag med Johnny och han till Maria. Åt jordgubbar och smultron och drack faktist kaffe:) 
Vi körde sen till brändö hamn, la oss ner i gräset i solen och kollade på molnen och rökte:) (bilden därifrån)
 
Sen närmare lunch körde han oss till Ida och hennes kille o deras hund. Var där en stund innan vi for hem till Johnnys (med Heidi, Jouni & Tony) för att planera dagen och nu håller jag på att dö av stress för att alla är långsamma och inte kan planera alla jävla detaljer!! (De andra har ju sommarlov men mitt vanliga liv fortsätter ju även fast jag är ute på sommaräventyr, lämnar lite efter i planeringen då.) Slipper alltså inte hem riktigt just nu, allt blir förstört då jag inte har bil)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?