Usch för alkohol

 
Tisdagen hängde jag med Juuso och Sofie och chauffören igen en stund, gjorde inte så mycket, bara körde runt.
 
Igår onsdag var det dags för en dagsfylla. Fick skjuts ti Johnnys på dagen, satt där en timme men sen for jag ut i det varma vädret. Vår chaufför hämta mej å sen for vi efter Sofie och Juuso, så va ja ut å körde me dem i mååånga timmar. Jag drack för att bli full, första gången på flera veckor. De va int så lyckat. 
 
Fick i mig 9 cider/lonkero. Int blev ja särskilt full int, bara fnittrig, glömsk & fjortis, jobbigt! Jag har nog växt ifrån detdär fylle-stadiet nu. For hem 21-tiden. Kunde knappt sova heller, får bara ångest av alkohol. Särskilt idag dagen efter har jag mått förjävligt! Ingen krapula på de viset, men allt känns tugnt och svårt och för första gången sen innan midsommar så har depressionen kommit tillbaka. So that settles it, no more fylle-drinking for me.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?