Solig fredag

 
På eftermiddan kom Johnny via mej åså for vi till Daddes. Satt ute på trappan nåt gäng där:) sen for jag å Johnny till hoviska för att fånga dagens sista solsken. Satt med nått par där (jag vet inte vad de heter för allt gick på finska hehe). Nå iaf, vi satt på en filt där på gräset och tiden bara flög iväg. 
 
Efter 21 nångång lämnade vi paret och for istället och satt med Eli vid bryggan. Alltså solen var nog uppe länge! :O :D Den hade inte gått ner under horisonten ännu kl23 då vi for därifrån.
 
Efter det for vi till Dragnäsbäck och mötte upp Mattlar. Var inne en stund och sen gick vi alla ut till grillstället på gården. Killarna gjorde upp en brasa och lekte med elden, haha;D När det blev glöd så grillade vi nåt kött.:p Ville (som bodde granne) kom också ut och jag fick försöka snacka finska igen:p
 
Varken Mattlar eller jag drack. Så jag fick testa hans skoter men det gick åt helvete för den var för tung för mej haha. Ei vittu, sämst jag är alltså xD haha :D Det var himla varmt hela natten, 18-19 grader fastän det blev mörkt ute nån timme också. Så jäkla fint med sommarnätter!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?