Hamnade på lite villovägar ;D


Veckan började bra, med tidig morgon på gymmet på måndag, ett hårt träningspass blev det!
På tisdagen sov jag lite längre och sen snackade jag med Johnny som tyckte jag skulle komma till han och hjälpa till att städa ;D Så han och Mats kom och hämta mej där runt 12 på dagen, så for vi till Johnnys och drack kaffe och snackade och lyssnade på musik. Särskilt mycket städas blev det inte förrän typ senare på kvällen.
 
Var en sväng till Heidi och hälsade på hennes katter. :) Sen tillbaks till Johnny dit Janne också kom. Vi var och handlade lite mat från affären, åt och satt och talade bara. Sen for jag, Johnny och Mats till hoviska med en Jenny som jag inte träffat förr. Vi satt och drack en par där innan vi gick till Laituri på varsin lonkero. 
 
Efter det hängde en full typ med oss o skulle ha skjuts. Körde runt i nå Vetokangas, släppte av han som var full. Samtidigt tappade vi bort Johnny. :P Så jag och Mats for hem till honom nån timme och satt vid köksbordet och drack varsin cider. For sen till Johnny och där var han ju, tillsammans med lite andra folk! :) Fortsatte kvällen där, tills alla hade farit hem.
 
Då var klockan typ 02, och vi tre for till Mats för "efterfest", satt mest och var trötta. :P 
Hade nog tänkt fara hem och sova, men så plockades bananlikör fram :P
Mats kunde inte köra efter det så det fanns inget annat att göra än att sova över :P
Halv 9 på morgon fick ja skjuts hem iaf. Sen dess har jag hunnit vara ut en sväng för å
hämta nå grejer ja glömd där, samt träffat på Sofie och Juuso lite snabbt :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?