Sleeping with silence

Började min festkväll med att dricka hemma hos mig. 
Johnny skulle till stan nån gång så han kom via, och guud vad lättpåverkad jag var, började vingla efter 2 cider :s
Vi gick ner till hamnen och satt en stund i solen, sen hoviska och satt och talade med tre tjejer som Johnny kände.


Sen for vi hem via mej å lämna drickan, och när klockan närmade sig midnatt var vi inne på Fontana! :)
Beställde dricka och träffade Fredrika, Kent och Tomas.
Dessvärre var det tråkigt på Fontana, inga kända ansikten, och de flesta var typ 18 år gamla :P
Så jag och Johnny stack till Leipis, de andra ville till O'Malleys men själv gillar jag inte det stället:P

Leipis var det destu roligare! Hård musik, bra lightshow och folk på dansgolvet. 
Vi satt i nån soffa där och jag träffade många av mina rave-kompisar.
När det stängde for vi med Tony och 3 andra personer jag inte vet namnet på, mot någon efterfest.
Var till två olika lghter och när det blev soluppgång gick vi ut och satt på några bänkar i en park (jag mådde illa, så kändes bättre att sitta ute i friska luften). For hem typ halv 8 elr nå.

 


MEN VITTU jag mådde illa hela kvällen! Ännu idag har jag illamående. Läste lite på nätet och insåg att halveringstiden på de lugnande jag har är typ 12h, tog dessvärre en hel vit stav i fredags när jag skulle sova, så hade ju fan rätt mycket benzo i kroppen när jag började dricka igår, strax under 1milli... :O No good!  
Absolut första och sista gången jag tar mina lugnande när jag vet att jag ska dricka dagen efter!! 
Som tur är tar jag dem himla sällan, int ens 1gång/v, vill int att toleransen höjs, + att jag endast får ut ett ganska litet antal åt gången så det gäller att va sparsam haha.;D
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?