Så skönt att ha bil<3

Torsdag
Lånade en bil och for till stan och direkt till gymmet! :D Hela kvällen var jag ute och körde med Juuso och Sofie, vi hade kuski, jättekul sommarkväll med goda vänner. Klockan 21 for jag hem för att kunna gå och lägga mig i tid.^^

Igår, fredag
Jag hade bestämt med R att vi skulle ses. Jag har ju bil denna helg, så hämtade honom 15-tiden så for vi till stranden bakom sjukhuset. Satt på en filt i sanden och han drack och jag drack själv 2,5 lonkero (jo jag blev nästan full, pinsamt haha). Efter det höll jag mig till muminlimsa och vatten de närmaste timmarna för jag skulle ju köra bil senare. Sofie och Juuso var också ute i svängen så de kom med oss en stund och snackade över en tobak i solskenet.

När det blev skuggigt vid typ 8-9 sa vi hejdå vid stranden och jag styrde min bil mot Dragnäsbäck-kvarteret. Hade lovat att vara fyllekuski åt gänget där.. ;D Vi hann vara i både Johnnys, Junnus och Heidis lägenheter. Bra då de bor så nära varann. Under kvällen körde jag dem även till tre andra fester i brändö och hemstrand. Språkbarriären var tydligare nu, som nykter blir jag än mer blyg och försiktig när det gäller finskan
I slutet satt vi i dragnäsbäck och spelade Yatzy. Jag var trött och körde hem halv 4 på natten, de andra såg inte ut att vilja avsluta festen, själv ansåg jag att mitt uppdrag som driver was all done! ^^


Pigg och fri från baksmälla idag, får se om det blir min tur att festa idag eller om de vill ha mig som chaffis nu när jag en gång har bil;) nåjaaa vi tar det spontant:DD






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?