Nykter helg

 
 

LÖRDAG 
Vid lunchtid for jag till Tonys i hemstrand, satt ute på terassen och rökte en cigg. Efter det for jag med Heidi till Johnny. Där drack de kaffe och jag gick runt och försökte hitta på saker att göra. Mats var in en sväng men han kunde inte stanna tyvärr.
 
Sen for vi till ett par som bodde i Roparnäs. Satt hos dem och snackade i minst två timmar, de var jättetrevliga att lära känna! :) Vi for sedan till Daddes i stan. Följde med till hans kompis som också bodde i stan och sen körde vi via nån butik och då råkade vi helt random träffa på Sofie!! :DD Snackade med henne en stund innan vi for vidare. 
 
Det var jag, Johnny och Dadde som for till lägenheten i Dragnäsbäck. Där lämnade vi i flera timmar på äventyr fastän vi skulle snabba oss på. Vi fick bråttom till stan sen för att hänga med Tony. Vi var på Shell bl.a. När Tony lämnade oss så for vi till torget. Mötte massa folk och var utanför Ollis. Usch vad jobbigt med alla fulla människor, man märker inte att det är sådär högt ljud och stök & stoj då man själv dricker. :s
 
Vi for till Leipätehdäs uteservering och satt istället. Jag fick vatten för jag ville inte ha nåt. :P Var ut en sväng och träffade Daddes kompisgäng som vi även hängt med på torget tidigare. Annars satt vi bara och talade på terassen och jag tyckte det var jätteskoj :)
 
 

SOLUPPGÅNG SÖNDAG

När det blev valomerkki träffade vi Daddes gäng och for hem till han. Jag frös och skulle få låna en jacka av Dadde eftersom vi var påväg till en park för att möta soluppgången. Fast vi var några som lämnade i Daddes lägenhet i över en timme ;D Sen mötte vi upp de andra och for till parken och satt på filtar och snackade, vissa spelade frisbee men jag var rädd för den och sa att jag inte ville dö av att få en hård frisbee i huvudet haha lol:D

Jag orkade inte med festande folk så himla länge utan for hem emellan för att få en paus. När klockan sedan blev godkänd tid så for jag o Johnny till Ristinummi och träffade paret från igår. Var kanske nån timme där me nå gäng i en lght. Skjutsade hem Johnny sen och for med in dit och pustade ut, jag var helt slut av alla sociala kontakter... Ganska fort for jag iväg och lämnade tillbaka bilen till min syrra, nu är jag bara hemma och vilar resten av dagen. :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?