Fan vad allt är vackert just nu

Är fortfarande i Korsnäs och OMG  så fucking jävla skönt det är att vara ensam här! Jag skulle kunna stanna här ensam i flera veckor. Love this!
 
Jag har gått och lagt mig tidigt varje kväll och sovit länge om mornarna.
Dagarna har jag spenderat med en bra bok ute i solen och bara vilat!
Så skönt med tystnaden, jag själv är också tyst, behöver inte säga ett enda ord under min vistelse här.
Låter datorn vara stängd och lämnar telefonen ljudlös inomhus. :)
 
 
Önskar att denna dröm varade lite längre, men snart är det dags att bege sig till stan för en fartfylld helg. Jag gillar kontrasterna, denna lugna, lata sommardröm varvat med partykvällar i en intensiv takt. Just nu är jag ju alltså husvakt/djurvakt i Korsnäs eftersom familjen är på resa. Dessvärre kommer jag inte få uppleva denna lugna tillvaro länge till, för imorgon kommer de hem. Bäst att jag flyr fältet innan kaoset anländer, det  är så himla jobbigt att vara här när de är här.
 
 
 
Detta var precis vad jag behövde, massa sömn, vitaminer och nyttig mat. Börjar känna mig riktigt utvilad och taggad inför helgen nu så småningom!


Chelsea Wallace

I came to your Alexandrablondi page and noticed you could have a lot more traffic. I have found that the key to running a website is making sure the visitors you are getting are interested in your subject matter. We can send you targeted traffic and we let you try it for free. Get over 1,000 targeted visitors per day to your website. Check it out here: http://pcgroup.com.uy/15 Unsubscribe here: http://acortarurl.es/97



URL: http://magc.co/7fe





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?