Åkte iväg till Maxmo

Slapp hem sen endå. På eftermiddagen for jag, Johnny, Nipa och Hanna mot Maxmo. Det tog lång tid innan vi slapp iväg för jag och Mats grälade... I maxmo for vi först till Hägen en stund. Sen Johnnys villa. Jag satt mest tyst i början, gick ut å gå ensam i mörkret, var på dåligt humör pga grälet. Där mitt i natten tänkt jag far hem, men istället kom Maria och Mats dit så vi redde ut allt och de stannade och festade med oss. :)
 
Började ha riktigt kul, satt vid bordet och snackade finska med Hanna och Nipa :) Kul kväll!
 
 
 
Nästa dag var vi allihopa kvar där. Vi for till butiken och handlade mat och alkohol. Sen for Hanna och Nipa hem. Vi andra stannade vid villan och stranden. Jag och Hägen for hem till honom ett tag också.
 
Efter det for jag till villan och stranden. Mats och Maria for till Hägen. Efter att ha solat på stranden började vi dricka, himla gott med ISbitar i värmen alltså. :D Grannen kom förbi och senare även ett festgäng jag inte riktigt snacka så mkt med. Mats och Hägen kom också mot kvällen. 
 
Vi for hem 22-tiden. Vi for några stycken till Dragnäsbäck istället, men alla var så trötta och lugna så jag blev alldeles rastlös haha. Stannade ändå kvar, satt typ bara framför datorn där. Sen promenerade jag hem, gick via stan och krogarna men int verka det händ nå där heller :pp
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?