Trettondagsfirande

Oavsett dramat i tidigare inlägg så hade jag ändå en utgång planerad med min syrra, så det var bara att iklä sig det största leendet man kunde hitta, och ta till flaskan ;D haha nånää int va de väl så illa.. Ta allt ja säger med en nypa salt för jag överdriver ju bara hela tiden!
 
Hilzu kom till mig först och vi började dricka vodka. Ellinore och Nathalie anlände inte sent därefter. Fastän Hilzu och jag började dricka före de andra så var det ändå vi som var de nyktraste. Natali svepte två hela glas med minttu och blev genast stupfull. Ellinore var inte mycket bättre haha. Så det var lite kaos, men vi åkte iväg till pullo tidigt iaf så inte de två skulle slockna. ;)
 
På pullo var det mycket folk, eftersom dagen efter skulle vara röd dag. Jag drack godaste lime-lonkero, och en salmix o jägershot. Men blev nog inte så jättefull ändå, jag var den nyktraste i sällskapet. Hilzu va väl lite upp i det blå och Ellinore och Natali va ju som de va. Jag såg dem nu som då, de bara sprang runt å skratta å va galna haha. Själv var jag tystlåten för att vara mig på pullo men vafan, lite dansade jag iaf! :)
 
Vi hängde även en del med Gusse som firade sin födelsedag där. Det var allmänt mycket folk och jag blev riktigt less på att behöva köa i evigheter innan man fick sin dricka. Men det var trevligt iaf! Gick hemåt med en cigg i munnen och festgänget stannade över natten hos mig.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?