Spontanshopping



Torsdag igår. Jag var till gymmet för första gången sen nyårsafton. Det behövdes, konditionen var inte alls som den brukar, men annat kan man inte förvänta sig.
Efter det mötte jag upp Hilzu på stan. Vi gick runt lite, spelade och sånt. Efter en spelförlust så tycktes alko rätt lockande, och det slutade med att Hilzu köpte 4 flaskor haha. Spontanshopping på hög nivå. Därefter gick vi hem till mig. "Visst fan borde man öppna en flaska?" Sagt och gjort, vi drack upp gräddlikören. Därefter blev det mint-likören. Klockan var bara halv 3 då vi började.
 
4-tiden tog vi hundarna med och gick till Daniel där hundarna fick vara över natten. Spenderade resten av kvällen hos Hilzu. Var ut och körde med Nicke också, var till ABC. Slutade dricka klockan 11. Det blev både ufoshot och blåbärsvodka under kvällens lopp, men relativt nykter var jag ändå :)
 
Kul kväll! Däremot lite svårt att sova på natten. Steg upp klockan 9, för då skulle både Hilzu och Daniel till skolan, så jag mötte upp Daniel för att få mina hundar. Nu är jag hemma och har till synes inga negativa effekter av alkoholen. (alltså ingen baksmälla :D)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?