Nyårsafton 13-14

 
Igår hade vi nyårsfest! Det var superkul och jag drack en massa goda drinkar. Det var inte riktigt så mycket folk som det skulle kunnat vara, men allt som allt var det ganska många som var in under kvällen.
Nicke och jag anlände först, och tillsammans med Daniel så pyntade vi lite och jag städade. Nicke drack. Sen kom Danis klasskompisar Hiltzu och Niklas. + Sofia, Carin, Kiia å en finsk kille. Även Tony, Mänty och Sebbe. Det var rätt många ändå :D
Sen dök Tomas och Ida upp! Skoj å festa me dem. Jag hängde lite med alla, varvade mina drinkar med vatten, för jag ville inte bli för full. Det lyckades, jag har inga black-outs alls :D
 
Soffi och hennes kompis från Sverige dök upp vid 12-slaget. Det blev ett underbart 12-slag för mig. Jag kan knappt komma ihåg de tidigare nyårsfesternas 12-slag. Förra året stod jag i Daniels trappuppgång och diskuterade med en kille, och åren innan dess har jag antingen varit i något gräl och missat 12-slaget eller helt enkelt haft minnesluckor. I år stod jag ute och blickade upp mot fyrverkerierna med en killes armar runt mig. hehe.
 
Efter 12-slaget så kom hela Lords Of Chernobyl bandet till festen. Alltså Kneet, Kix, bandet + diverse medföljande typer. Plötsligt var det riktigt crowded :D Det var skoooj.
 
Däremot uppstod det nå gräl mellan Daniel och en av killarna, så gänget for därifrån då. Daniel hamnade i rätt mycket blåsväder som vanligt, han blev arg på både Nicke, Hiltzu och mej. Nåjååå va kan man, inget nyår utan lite drama eller hur? :)
 
Vid ett tillfälle slog jag i huvudet och började då frysa ordentligt. Det löste jag genom att värma glögg i micron och sedan hälla i smultronlikör. Glöggen värmde mig, och med ens blev jag glad och social :D Alkoholens effekter är väl för härliga..
 
 
Standardpose med klackarna haha
 
 
Vet inte riktigt vad som hände mera. Nicke slocknade och sov ett tag på övervåningen. Folk var fulla och glada. Festen var igång. Det var ett riktigt skoj nyår och kul att minnas allt också :)
Jusst ja, Anna, Ville, å resten av det gamla "fjortisgänget" dök upp sedan på natten :D Anna var full och rolig. Men de stannade inte så länge, för det var ganska sent. Folket tunnades ut, och allra sist for Hiltzu och Tony. Själv stannade jag och städade, och klockan 5 åkte jag hem till lägenheten och sov.  :)
 
 
Smultronlikör med lonkero resulterade i denna rosa vackra drink





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?