Niin että

Sömnpiller igårkväll, väckning klockan 7. Kände mig utvilad och pigg efter lovet. Jag har tankat min kropp med mycket energi. Det har varit ett sjukt roligt jullov. Extra mycket sömn hela första veckan, och social, positiv energipåfyllnad under den resterande lov-veckan. Trodde väl aldrig att jag skulle festa så mycket som jag gjorde, men efter nyår kändes det bara naturligt att fortsätta! Borde väl vara glad för det. :)
Innan jullovet var jag ett vrak, skolstressen var så jäkla påtaglig. Hade problem med matten då stressen över universitetsstudierna fuckade med mitt huvud. Jag behövde en paus. Idag har jag varit i skolan och det gick SÅ mycket bättre. Kom igenom en massa mattestudier som jag hade problem med innan. 
 
Är alltid mest produktiv på måndagsmornar och i början på veckan. Sen börjar energin tryta igen. Så nu ska jag ta vara på det och fortsätta skriva på mitt examensarbete i idrottspsykologi. :)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?