Måndagsmänniska

Jag älskar måndagar! Jag är så himla aktiv då, lever alltid på all positiv energi från helgen :D Sen när det går framåt veckan har jag hunnit glömma allt kul jag gjorde på helgen så då är jag inte lika pigg längre haha. 
 
Idag har jag räknat matte i typ 5 timmar. Jag räknade ut hela boken, vilket är perfekt eftersom provet är nästa veckas torsdag! Så nu är det bara att repetera lite varje dag :) Samtidigt har jag modde studentexamen att fokusera på. Samma där, läsa och plugga lite varje dag. Blir mycket med provvecka och studentskrivningar i nästa vecka. Fick avboka universitetskursen jag var anmäld till då, för det skulle jag aldrig hunnit med!
 
Efter skolan tog jag hunden med mig och gick till Hilzu. Satt där i ett par timmar. Nu på kvällen har jag varit på gym oxå :)
 
 


Fashion Safari

låter jobbigt med matte!
Tack så mycket för din fina kommentar! :D



URL: http://fashionsafari.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?