Lördagsfeelis



Jag och Jack gick till Hilzu på kvällen. Börjar tappa tidsuppfattningen, för jag går ju alltid till Hilzu och rätt ofta sover jag där med, så jag känner mig rätt förvirrad nu. Typ "vilken dag hände det där, och vad var det som hände igår". Blandar ihop dagarna. Lite som denhär bilden:
 

Iaf, jag var hos Hilzu och började festa, köpte två vodkaflaskor. Har fortfarande kvar ca 1,5 flaska. Hos Hilzu var även Jussi och Hemu. Tony kom dit så jag fick en sup-kompis. De andra var nyktra. Vi var inne på omegle på datorn. Jag tyckte det var rätt tråkigt :) Men det var helt ok iaf! Lite senare gick vi till Daniel, där var också Jonas. Hände inte så mycket. Jag drack och frös. Sen gick Hilzu och jag hem till honom där Jack väntade. Jag frös så jag skakade, jävla vinter alltså! :@





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?