Hullupullo 1.1.2014

Igår, dagen efter nyårsafton, hade jag inte krapula. Jag ville ta vara på det, för jag har ju aldrig tid att festa under skolterminerna. Så det blev en till dag med dricka. Klockan 18 befann jag mig hos Hilzu och började dricka. Mexico-lonkero gav mig eufori, så jäkla härligt med alkohol ändå.
Några kompisar till honom var in en sväng och i övrigt så drack vi bara. Jag kände att jag blev lite för full så jag pausade och drack typ 5 glas vatten istället. Sen började jag dricka på nytt.
 
Vid halv 12 tiden började vi gå mot centrum, HulluPullo stod på schemat. I början var det rätt dött men Hilzu livade upp stämningen med en massa jägershottar. Då var plötsligt festen igång, mycket folk och vi hade riktigt skoj. Jag stod vid baren med Gusse och drack en Blå ängel-drink som han köpte åt mig. Sen var jag i rökrummet och diskuterade med folk. Dansade också en hel del, vi var ett glatt partygäng som stod på dansgolvet och var helt lyckliga och bara dansade. Fast jag kände ingen haha, men syftade mest på hur bra stämning det var! Det var bara glada människor ute på årets första dag.
 
Vi gick ut när det blev valomerkki. Åkte hem till mig och slocknade. Idag insisterade Hilzu på att jag måste med och äta lunch. Så jag hängde på även fast jag föreslog lunch på alko istället, men se det gick han inte med på :)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?