Girl with golden eyes

Ingen alkohol igår, usch hade nog lite krapula tror jag, mådde rätt illa igår :P Men Sofie kom till mig på kvällen, vi satt vid mitt bord bara, var ut och tog frisk luft nu som då när hon skulle röka. Det är så sällan vi ses så måste ju passa på när hon har tid! <3 Diskuterade gamla minnen och annars vad som sker i våra liv just nu.
 
Hilzu kom också över en stund till mig. Jag var så himla trött men vi kollade på roliga youtube-filmer så höll jag mig vaken haha. Sofie for hem först å sen for Hilzu hem kl 1 så jag fick äntligen sova ut efter min tidigare tre-dagarsfylla.
 
 
Bilderna, 2008 vs 2013 :D haha
 
 


Sofie

haha va ja sir liiten ut på dendä bilden från ruisrock 8) haha. Vi måst umgås mer, som förr :) Puss <3

Svar: Jåå verkligen Sofie, du måst böri kom ut mer! :D haha
Alexandra None



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?