Diagnosed

Igår hade jag tid hos psykiatrikern och har nu äntligen fått diagnoserna på papper (bipolär sjukdom och anorexia nervosa). Har ju varit sjuk i några år redan och lärt mig leva med allt, det var ingen nyhet för någon. Fast nu fick jag en stämningsstabiliserande medicin som jag ska börja ta. Det känns lite osäkert dock, tänk om jag blir helt fuckad i huvudet och tänk om jag inte alls mår bra av den? Jag mår ju riktigt bra just nu, livet är awesome och egentligen skulle jag inte vilja ändra på det även fast jag minst en gång i veckan har en ordentlig ångestattack. Jag kan leva med det. Ska nog testa medicinen så småningom så får vi se om den är något att ha. Skrattade bara åt en av de ovanligaste biverkningarna, "plötslig död".
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?