Dance like there's no tomorrow

Gårdagen började rätt dåligt, jag var sjukt stressad bl.a. då jag inte visste vad som skulle ske under kvällen :P Än värre blev det när Jack skar upp ett sår i tassen påväg till Daniels. Så fick plåstra om honom och torka blod ett tag. :P Mamma tog med Trolla hem, och själv tog jag med Jack till Hilzu.

Hos Hilzu var även Nicke, alltså inte han andra fylle-Nicke jag nämnt förut, utan en annan Nicke. Han tyckte väldigt mycket om Jack, som ni kan se på denhär bilden:



Vi tre drack sprit och Jack åt hundben. Vi hade så sjukt kul, det var partyfeelis till tusen.
Efter 10 nån gång så gick vi till Siwa och Shell för att möta upp Daniel.
Vi gick med honom in och festade med de som var där.
Efter en stund gick vi tillbaka till Hilzu och fortsatte dricka.
Men det blev lite för mycket vodka för Hilzu, så han
kastade ut Nicke och sen typ slocknade han :P
 
Klockan var runt midnatt och jag ville ju fortsätta festen! Eftersom Jack var nöjd och sov lugnt i Hilzus soffa så lämnade jag de två sovandes där och gick till Daniel, festade med honom, Nicke, Jonas och ett par brudar. Det var också skoj. Jag drack vodka och var normalt påverkad, inte så jättefull med andra ord.
Det hände inte så jättemycket på festen, och när min vodka började va slut (typ 2-tiden) så skingrades folket och jag gick till Hilzu och Jack för att sova. :) Himla kul fyllekväll även om det inte hände nåt särskilt:D
 
Hilzu, Vodka & Jack
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?