Crazy sunday


Eftersom Fredrika och Kent var i stan så var jag tvungen att passa på att träffa dem. Hullupullo söndag stod på schemat.
Gick hem från Hilzu på dagen nån gång, fixade mig och städade inför fest. 8-tiden kom Hilzu och Peltsi till mig. Vi drack och hörde på musik. Jag drack sprit och Hilzu hade bestämt sig för att inte gå ut, utan bara dricka ett par öl.
 
Sen for Peltsi och vi gick ut och mötte upp Nicke. Han drack inte heller. Men sen kom Fredrika och Kent så då fick jag dricka-kaverin! Jag frågade Hilzu flera ggr "Ska du ha en vodkashot?" Först sa han nog nej, men tillslut ändra han sig och hällde i sig två shottar direkt :D Då var festen igång!

Själv blev jag stupfull av vodkan. Så pass full att jag typ slocknade på toan på pullo innan midnatt redan. Fredrika o Hilzu hittade mig, och då vaknade jag till liv. Började dricka vatten då, och höll mig till vatten ett par timmar iaf.

Sen under kvällen så dansade jag, hade riktigt trevligt uppe på scen o träffa mycke folk :D
Jag tala med killar o fick dricka, å sen när int di vila lämn mej ifred så sa ja bara åt Hilzu, så tog han ett snack me dem :D Särskilt efter krogen va de bra för de va en 40-årig typ som drog i mej å sku ha me mej i en taxi. Då va de ju tur Hilzu var där satan.
Hilzu vingla väl åpåå nånstans, ja vet int rikti va han syssla med, men träffa nå svenskar iaf :D
Fredrika och Kent for hem 2-tiden men vi stanna nog till stängning.
 
När krogen stängde var det som sagt lite kaotiskt där utanför pullo. Hilzu hamna i gräl me nån, åså kom polisen å tog honom till polisstation. Det var nåt drama om nån kniv osv, men ingen av oss minns idag vad som verkligen skedde. Men Hilzu blev släppt sen på natten eftersom han var oskyldig. Fast då hade jag redan slocknat så han måsta fara hem till sig haha. Jag var jävligt full igår asså.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?