Älä sanoo mitään

Idag blev det dricka hos Hilzu. Jag kom dit 5-tiden och då var redan Daniel.L. och två brudar där. Hilzu och Daniel.L. hade börjat dricka redan tvåtiden på dagen så de var aspackade. Jag satte mig i soffan och chillade med telefonen och en lonkero, försökte få feelis. Efter den första lonkeron var jag på G, aa-yeah!
 
Vi drack och hade skoj, Nicke kom också dit. Vi for till Siwa och Shell en sväng i vinterkylan. Nån brud kom till Hilzus också och festen fortsatte. Vi gjorde inte särskilt mycket alls, och sen blev det lite drama. 1-tiden elr nåt så gick jag hem och Hilzu hängde med. 
 
Man får se det positiva i allt, i detta fall är det att jag vaknade upp nykter och utvilad. Redo för kvällens party som måste bli awesome! :D
 
 
 
Fan vad jag saknar sommaren. Och mexiko-lonkero!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?