A disorderly confusion



 
Igår spårade det ur, grälade med Hilzu, dum och rastlös som jag är i fyllan. Kan inte gå en vecka utan att förstöra för mig själv. :P  Nå oavsett så festade vi hos Hilzu, jag drack och han var nykter. Sen kom Nicke och drack och efter det nån gång blev det gräl. Så då for de två till stan och krogen. Jag hängde efter och var full och lessen haha, patetisk. Men jag var bara en stund ensam i stan, sen gick jag till Daniels fest. Där satt jag mest och var deppad först, messade med Hilzu och hade seriösa diskussioner med Jonas och härjade lite med Kia :D Sen dök Tony och Mats upp. Jag blev glad och fick tröst av wonderland, ganska spontant! Sen for vi tre ut å köra, till mitt efter cash å sen efter sprit ti ett annat ställe. After that var allt bara ett ordentligt rus hos Daniel och det var ganska shöönt ändå asså. När baren hade stängt så kom Hilzu och Nicke till Daniels. Hilzu gav mig en andra chans :* och vi lämnade festgänget och gick hem till honom istället bara vi två.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?