18-årsfeeest :D


Igår var det dags att fira Nickes 18-årsdag. Jag började tog till flaskan efter kl17, och runt 18 var daniel, hilding och tony här. Drack lite innan vi stack iväg till nickes förfest, som hölls hos hans storebror. Där var både nickes brorsa och syrra + deras respektive. Även tonys kompis lukas kom dit. Det var en trevlig förfest, kul att lära känna nya människor!

Tyvärr började jag känna mig alldeles för full, blev snurrig, så bytte drickan till vatten. Drack inget mer på förfesten, så jag hann bli ganska nykter tills vi skulle gå till krogen. 

Daniel drack sprit och blev för full. Så klockan 23 när vi gick till fontana så gick han hem och slockna. Vi andra for till krogen och satte oss vid ett bord. Så småningom vågade vi oss upp på dansgolvet också. Det var så bra feelis och jag dansade med tjejerna mest. Superskoj att dansa även om jag var relativt nykter. Jag drack bara en och en halv lonkero under hela kvällen (förutom det på förfesten då), men jag hade kul ändå:) 

Vi hann med lite allt möjligt. Nicke vinglade och var full på dansgolvet, hilzu sprang runt och träffade massa nytt folk och tony vinglade runt han oxå:D Jag dansade i trängseln på det andra dansgolvet, så skoj kväll asså!!:D 

Klockan 2 gick vi hem. Nicke var för full haha. Tony glömde vi på krogen x) Men först var hela fyllegänget på mcdonalds. Efter det gick hilzu och jag hem till min lägenhet och vovven som väntade:)


isabelle - hälsa & träning

Hejsan!
Kolla gärna din mail, kolla också skräppost! Jag har skickat för ett tag sedan ett mail, eftersom du vann en lucka i min julkalender. Behöver ett snabbt svar med din adress, så vinsten kan skickas ut! Skickade ett nytt mail nyligen! :)

Om du inte fått något - maila mig :)

Kram!



URL: http://fitnessbyisabelle.shapemeup.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?