Vision 1 Y Anniversary

Fredagen blev nykter för min del, men igår lördag var det äntligen dags att festa! Vision stog på agendan, och förfestade gjorde jag i min lägenhet tillsammans med min syrra. Vi passade på och drack upp en alkohol-glögg som lämnat över sedan julen. Drack rätt mycket, minst 10 cider på förfesten, men ändå blev jag inte särskilt full. Var väl eftersom jag inte tog nån starksprit :P
 
Lite senare på kvällen kom Hilzu och Trolla, han har ju Trolla för tillfället. Daniel har Jack, haha, alla mina hundar är utdelade till olika folk, bara å säga till om nån vill ha en hund! Sen kom även Karin till mig. Vi slängde snabbt i oss några lonkero till innan jag och tjejerna gick iväg till Leipätehdas.
 
På krogen träffade jag genast Tomas och Ida, hängde med dem och snackade en del i början. Sen gick jag med tjejerna och hittade ett bord vi fick sitta vid en stund. Efter det var det bara rakt upp på dansgolvet :D Uu yeah det var nog nice. Jag dansade med en hel massa folk, såg en hel del bekanta från tidigare rave och fester. Kul att vara tillbaka i den miljön, det var länge sen jag var ut på nå sånthär :)
 
Mest dansade jag uppe på scen med glada random typer. Var ute på cigg ett antal gånger också. Däremot blev jag aldrig särskitl full, så jag drog hem rätt tidigt, före 3 redan. Fast inte hem, utan jag gick till Hilzu och Trolla och sov med dem :)
 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?