Vår-feelis!

Det är så skönt att våren verkar ha kommit hit till Vasa också. Hoppas det håller sig såhär. Jag får sån himla feelis, vill bara fa ut me nån som har bil å bara sitt i bilen å kör runt med hög musik!
 
Denna vecka tänkte jag ta tag i gymmandet, det var inte så bra för formen att vara i sthlm och äta ute varje dag ;P Så igår tog jag mig till gymmet men det funkade inge bra. Första gången är alltid lite motig. Idag däremot är jag sjuk, har fått nåt virus i halsen alternativt nackspärr eller så har jag bara skadat nån muskel i helgen. Iaf så gör det ont när jag trycker på halsen. Men min smärtgräns är relativt hög så jag for till gymmet endå och det kändes så jävla bra! :D

Var där i två timmar och det var som om jag aldrig ens haft en gym-paus. Orkade jogga i hög hastighet utan att bli andfådd. Det är nog nice hur grundkonditionen finns där ändå:D Himla skoj asså.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?