Valentines Day


Flyget var försenat, men till Vasa kom jag iaf. Hann hem och packa upp lite smått, sen tog jag min kaninpäls (älskar) och gick till Hilzu. Hade tänkt vara nykter men han bjöd på en cider så då var det bara att traska iväg till Super å köpa lite ES-lonkkun haha. Hunden var med mig hos Hilzu i en par timmar, sen for han hem till korsnäs.

Hilzu och jag drack lite smått, det var trevligt att bara va vi två. 

Men sen blev han trött och jag var inte alls trött, så typ 00-01 tiden gick jag till Daniels. Där var Kia, Jonas, Ville, Oscu och Birk. Kanske någon mera var in en sväng, vet inte riktigt. Vi satt iaf och drack som vanligt, diskuterade och hade skoj. Jag stannade där till klockan 5 då jag gick till Hilzu för att sova.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?