Sunday night at Pullo

 
Inledde min sportlovsvecka med att besöka HulluPullo. 
Förfestade på egen hand, ganska trevligt. Sen kom gänget på bilden ovan, Maija, Reidar, Anna och Emil.
De skjutsade mig till krogen sen. På krogen hängde jag först med Gusse och Elli. Vi drack Irish Coffee.
Elli och jag gick runt en del och träffade folk. 
Jag drog iväg själv sen, är ju ganska osocial och när jag blir full så trivs jag bäst i mitt eget sällskap. Så jag gick runt med min dricka och telefonen. Var uppe på scen och dansade en stund.
 
Sen hittade jag tillbaka till gänget, vi hängde i karaokerummet och drack mina favoritdrinkar Nasu och VilleValaton som ni ser på bilden nedan. Det är sjukt hur gott det är med Nasu, fast man blir inte särskilt full av dem, är ju bara 4cl hallonlikör i :P Men det är bra, så kan man dricka mera utan att bli full :D
 
Stannade tills krogen stängde och sen fick jag skjuts hem, det var typ storm ute och jag hade högklackat så ville inte gå själv i mörkret.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?