Ready to misbehave


Efter att ha fixat dricka igår for jag till Daniel. I början var det ganska lugn fest med Jonas, Huhtis, Ville, Birk och Rami.  Vi spelade ölspelet. Hilding kom in och hälsa på en sväng också men eftersom han inte drack så stack han ganska fort. Kia kom väl 10-tiden elr nå. Det kom även en massa andra typer som jag inte vet vem de var. Allt som allt var det ganska stor fest.
 
Jag var nog ut på nå äventyr också, bland annat till Shell. Det snöade och var tråkigt väder. E int riktigt säker på vad jag gjorde men sjukt kul hade jag iaf :DD Sen satt jag å mådde jävligt bra hos Daniel, folk kom och gick, och en hel del olika typer var in även fast det var sent. Stannade där jävligt länge precis som många andra, det blev en längre fest än det brukar va. :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?