Ollistisdag

Nästa utekväll detta sportlov blev Ollistisdag. Veera kom till mig en timme runt 18-tiden, vi satt och snackade om livet, skolan, utbildningar och framtidsplaner. :)
Hon for iväg sen och Anna S kom till mig, vi körde igång festen! :D Philip kom och hälsade på en kort stund.
 
Festen såg ut i stort sett som på bilden ovan, för Hilding, Tony, Mats och Trolla kom till mig. Det grundades rejält med alkohol, och sen bestämde vi oss för att åka extra tidigt till Ollis för att slippa köa. 
 
Ollis var kul, inte så jättemycket folk kanske. Vi satt vid ett bord i början mest. Var ut på cigg, dansade lite.  Jag och Anna blev bjudna på strawberrylonkero och salmixshots, då känd man nog sig lite i fyllan:D Fast jag var nog endå ganska nykter, har inga minnesluckor iaf:) 
 
Jag och Hilding dansade en del där på slutet, sen gick vi hem till mig och Trolla mellan kl 2 och 3. :)
 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?