Nästsista dagen i sthlm

 
Jag har haft en trevlig resa i stockholm. Träffat vänner, vandrat runt i stan, shoppat massor, ätit alldeles för mycket och haft kul tills jag blivit alldeles för trött. Idag har jag köpt cigg-paketen här på bilden ovan. Jag tog en cigg och rökte, den gröna. Den smakade lite som päron-isglass. Fast mådde inte så bra av att röka då jag inte rökt sedan helgen. Usch för nikotinkick ibland alltså. Ingen mera cigg för mig förrän jag är i vasa.
 
 
Ikväll råkade jag befinna mig på Centralstation. Det var tydligen invigning där och massor med folk.
 
 
Helt plötsligt när jag tänkte gå därifrån så såg jag en svart bil komma körande, med ordningsvakter/poliser och allt. Jag kände igen kvinnan som steg ur bilen, det var ju kronprinsessan Victoria! Följde efter in för att kolla, men det var fullt av människor och kameror så jag fick ingen bild av henne. 
 
 
 
Förutom det så har jag även idag gjort ett mycket bra köp. En äkta pälsväst i kaninpäls. Jag hade en lista i huvudet på saker jag tänkte köpa denna resa:
Jeffrey Campbell skor
Canada Goose jacka ELLER
Lexington jacka
Pälsväst i kanin
Hollies-pälsväst i kanin och tvättbjörn
 
 
Har kommit fram till att jag väntar med holliesvästen till nästa resa. En sån väst går ändå på 1500kr, så kanske räcker med endast en denna gång. (Tips om man gillar päls - Monroe i Sturegallerian, så himla bäst! Hollies-västarna hittar man på SALT)
Jeffrey Campbell skorna köpte jag iaf, love them! Canada Goose jackan beställer jag från nätet istället, jag har fan inte rum med den i all min packning då jag flyger hem. Och Lexington-jackan, hur fan gör jag med den? Vill så gärna ha den. Älskar lexington, älskar äkta päls, ooh denna ytlighet i sthlm är fan ganska najs ändå, inte fullt så ytligt som andra ställen i världen, men bra mycket snyggare än genomsnittsmänniskan i vasa, haha! 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?