Hemmafestande


Det har varit två dagar fyllda med alkohol, det har varit två dagar fyllda med glädje.
Igår hann jag inte blogga för jag gick till Hilzu nästan genast jag vaknade. 
Stannade där tills klockan 20, sen fick jag skynda hem och börja dricka.
Ellinore och Natalie var redan hos mig så jag öppnade en lonkero och försökte dricka ikapp. 

Tänkte att lonkero inte kommer göra mig full snabbt, så jag fick lite sprit av Natalie. 
Pisang Ambon (jättegod likör) som hon hade blandat i lite sprit i. Dock måste det ha varit mycket mer sprit än vad jag trodde, för efter två glas med spritblandningen blandat i lonkero, så minns jag inte mera.
 
Det är helt svart och jag vaknade upp halv 8 på morgonen och undrade vad fan som hänt.
Massa fylle-sms och meddelanden hade jag skickat åt folk också, åååh :'D So stupid fjortiz, jag betedde mig fan likadant som Ellinore och Natali brukar göra!! Not good :D
 
Hade ju tänkt fara på krogen men så blev det inte. Carla och Linda hade kommit hit senare på kvällen. De och Ellinore och Natali hade varit här till 1-tiden på natten, sen hade de farit på krog en sväng. Natali kom hem till mig för att sova sen efter några timmar, och även Ellinore kom runt 4-tiden. Jag hade nog slocknat för länge sen då. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?