Farväl kära Stockholm

Dags att åka hem! Sitter på pendeltåget nu, åker kommunalt till arlanda. Ååh jag är nostalgisk idag, älskar stockholm!! Det är så kärleksfull stämning i luften, hjärtan överallt och alla går med en ros i handen. På centralstation var det silent disco. Folk dansade och trängdes med hörlurar på, hörlurar som var synkade så alla hörde samma musik. När det kom en ny låt så tjoade alla och blev glada. Roligt att se på.



Innan jag kom till centralen så var jag ute på Essingeöarna hos en väninna för att fördriva tiden i väntan på tågresan till Arlanda. Kändes skönt att vara tillbaka i lite lyxigare miljöer, precis som när jag bodde på Lidingö! Essinge är ganska likt Lidingö, båda är öar med vatten och lyxvillor. Emma och hennes sambo bodde i en skitsnygg lägenhet med storslagen entre. åh vad jag vill tillbaka till detdär livet, men vet att om jag flyttar nu kmr jag inte orka göra skolan klart, och det vore ju sämre än sämst, typ:p





Ems

Det vore kung om du flyttar hit när du pluggat klart! Lova att hälsa på igen innan sommarn, Alex!!<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?