En lista

vad har du på dig?
Stretchjeans, topp och en kofta
hur mår du? 
Inget vidare, sådär, faktist.
vad önskar du just nu? 
Att livet var allt jag nånsin önskat mig, att jag fick leva i en ständig glädjebubbla med obegränsat av cash
vad har du ätit idag? 
En kopp tee och typ en halvliter vatten
vad ska du göra i morgon? 
Får se om jag lyckas ta mig till skolan på dagen. På kvällen ska jag iaf skriva finska prov.
och på söndag?
Vakna upp utan baksmälla. :) Packa väskan inför stockholm!
vem saknar du? 
Människor. Minnen. Drömmar. Förhoppninga som inte längre finns där.
senaste köp? 
En ny dator igår, råkade spilla vatten över tangentbordet på den gamla, hehe
vad skrattade du senast åt?
En rolig konversation på messenger
vad grät du senast åt?
När mina suparplaner gick i kras. Det var inte det att jag inte fick festa, det var mer att jag ställt in mig på att ha kul och istället tvingades sitta hemma med ångest.
vem sov du senast med?
Hilding :)
vad läser du just nu? 
Har paus med de skönlitterära böckerna just nu, läser istället på prov varje gång jag har en ledig läs-stund.
senast sedda film?
The wolf of Wall Street som jag skrev om häromdagen.
vem var den senaste som ringde dig? 
Pappa
vart vill du åka just nu?
Stockholm. Längtar efter att få gå på min gamla gata, kolla längtande på min gamla lägenhet på söder, fortsätta framåt och handla i min gamla mataffär och fyllas av nostalgi och sorgsenhet över att det aldrig kommer bli vad det en gång var.
senast 3 inkomna sms? 
Använder knappt sms längre, allt går via Messenger eller WhatsApp.
vad stod det i ditt senast skickade sms?
Ett fyllesms som varken jag eller mottagaren förstår vad det handlar om, haha
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?