Våran egen julfest

På lördagen vaknade jag före Johnny, så jag hann både gå en halvtimmes promenad och gå och hälsa på Daani och Jack.


På eftermiddagen följde jag med J på kaffe till Shell, därefter sökte han sig hemåt. Istället kom Toni för att festa till lördagen med mig. Vi hade Malibu och tänkte ha lite julfest, det var meningen att Johnny och Heidi skulle komma också men de dök aldrig upp. 

Istället har jag och Toni firat jul i lugn och ro hos mig, det var jättetrevligt. Vi har hunnit med att kolla på ett par dokumentärer, söka runt på wikipedia & google, samt dricka ice-tea och snacka om bl.a. ekonomi. Senare visade han mig en massa låtar och förklarade lyrics men jag var så trött och hade svårt att hänga med;D Så då tog vi natt istället. 

Kanske lite annorlunda kväll mot hur det brukar se ut, men det är kul att någon annan än jag för en gångs skull vill aktivera intellektet och inte bara festa festa festa. :)

T hade något att göra på morgonen redan, så jag följde honom hem och fick den sedvanliga morgonpromenaden! ^^,


Ett par timmar senare återvände han. Är vi de enda som är vakna och utan baksmälla en söndagsförmiddag? Ingen svarade i telefon, så vi hade lite tråkigt. Toni fixade med en dator, jag hörde på musik. Var ut på cigg i det vackra vädret. 

Vi väntade på Johnny och när det började bli mörkt dök han äntligen upp. Dessvärre började jag bli sjuk, mådde illa, hade huvudvärk och ville gå och lägga mig. Det har varit en intensiv helg, den har bara susat förbi!:D Har haft jätteskoj!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?