Julafton 2014

Denna julaftonsmorgon vaknade jag hos  Johnny. Redan tidigt kom JuusoL dit och hängde med oss hela förmiddagen. Jag var och köpte en ny laptop åt mig själv dessutom som julklapp!:)

Efter lunch blev det stressigt som fan. Mattlar och Petri var här, samtidigt som både jag och J hade fullt upp med att få med oss allt. 
Kl15 hämtade hans pappa oss, och de släppte av mig i stan vid min lägenhet.
Kl16 kom min lillsyrra och bror och hämtade mig, for då till korsnäs på julmiddag med familj och släkt.

På kvällen/natten fick jag skjuts tillbaka in till stan med min moster. Jag for till Johnnys igen och senare på natten promenerade vi genom den ljusfyllda kyrkogården, hem till mig. 


25 december
Jag sov några timmar på natten/dagen och senare kom Mattlar till mig. På eftermiddagen fick vi chaufför och åkte till Johnny. Där spenderade jag kvällen med han och Markko och posti-Mikko och säkert nå andra konstiga typer åxå haha:D Det var riktig fest och även ett slagsmål fick vi bevittna.

De senaste dagarna blev lugna. Jag håller på att dö av rastlöshet och tristess. Igår gick jag till J på kvällen, då var Heidi och Eli här oxå men de blev trötta och for hem tidigt. Idag har jag seriöst inte ens gått ut ur J's lägenhet en enda gång. Känns så himla slöseri på tid att inte göra något vettigt! Men vad kan man när resten av gänget bara vill sova och ta det lugnt... Vi har just sett på en skräckfilm, The Babadook, och J har somnat. Tråkig rastlös kväll igen:p





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?