I stay out late

Lördagen var jag nykter, träffade lite olika folk på dagen men gick och sova tidigt.

Idag söndag dök Toni äntligen upp, han hade varit på sjukhuset. Han kom till mig på dagen och vi hörde på chillstep och bara vilade. Träffade Kim på en tobak. Vi började dricka på sena eftermiddagen, och efter ett tag kom Heidi och Wellu och joinade oss. Vi satt i vardagsrummet hos mig och snackade om bl.a. hundar. Det gick lite väl mycket på finska för min del denna gång. Johnny kom också hit ett tag. De for iväg typ kl23, efter det fortsatte Toni och jag förfesten. 

På natten gick vi till HulluPullo, men slapp inte in för Toni hade något otalt med vakten typ:p så jag följde med honom ut och Fredrika kom ut på en cigg med oss. Jag och Toni gick en promenad i stan och sen väntade vi hemma hos mig tills stängning, då for vi tillbaks till krogen och stod och talade med Fredrika o Kent en stund. Därefter gick vi via Tonis kompis, de spelade nånting och jag satt mest och väntade, tillslut gick vi hem till mig och somnade nästan direkt! 

På måndagsförmiddagen följde jag Toni hem, det har blivit lite av en god vana att ta en morgonpromenad tillsammans!:)








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?