Who needs reasons?

I fredags hände inte så mycket, jag träffade Thono under eftermiddagen, och så var jag och Johnny ute på stan på kvällen, in i nåt trapphus å utanför Pullo bl.a. Heidi var också till mig ett tag. På lördagskvällen for vi till Sasu och Sami. De var jättetrevliga fastän de bara talade finska. Sasu bjöd på tee, semla och bulle. Haha, kul med nya random bekantskaper;D J sov hos mig sedan. På söndagen for jag till Korsnäs över natten.
______________________________

Måndagen den 22 december lämnade jag Korsnäs på kvällen. Jag for till Johnny för att fira lite jul. Iida var där en stund men hon var sjuk så jag och J gick ut och gå med hennes hund Memmo! :D Vi gick i vikinga och så for vi in en sväng till Jykä

Sedan förde vi hem hunden och så kom Peki till Johnnys. Vi satt där hela kvällen, drack lite och hade julbelysning och ett litet jul-träd haha;D Det var en rätt lugn kväll, fint!:)


Nästa morgon sov J för länge tyckte jag. Så jag gick över till Heidi och gav henne en julklapp. När jag kom tillbaks till J, så sov han fortfarande men Mattlar hade anlänt! :D jättelänge sen jag träffat honom så det var kul att snacka med honom. Vi gick en sväng till bankomaten och sen väckte vi Johnny. Det var en lugn händelselös dag, jag och J lämnade ensamma medan Mattlar for å köpa julklappar. Vi har julstädat lite under tiden. 

Mot kvällen kom Arttu, men då ännu var jag ganska trött och uttråkad, så låg ensam i mörkret i sovrummet och hörde på musik. Senare kom Mattlar med HappyJoe-cider, då blev jag glad och social!:) Vi satt i vardagsrummet, snackade träning och gym! Sen kom helt plötsligt Å och hunden in, vafan vi blev förvånade eftersom han inte varit i stan på ett tag, så det var en glad överraskning!:)

Mot senkvällen for de alla iväg, även Johnny en stund. Jag passade på att gå i duschen och sen kom Daddeee!!:D Han har ju flyttat till Göteborg så vi hade en massa skvaller och diskussioner att ta igen. Efter ett tag kom Johnny hem. Vi tre har firat julafton tillsammans, uppesittarkväll heter det väl. Vi har snackat minnen, nutid och framtidsdrömmar. Det var jävligt nice, fast vi saknade ju nog Toni för att gänget skulle vara fullständigt...

Vi satt uppe långt inpå småtimmarna, killarna spelade nå spel på datorn och tfnen, så trååååkigt:p Sent på natten fick Dadz skjuts hem, så då gick jag och la mig några timmar hos J. Sömnbrist och långt ifrån redo att möta stora släkten ute på landet... Huhu :p GOD JUL!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?