En ny vecka

Toni stannade hos mig över natten. På morgonen medan det ännu var mörkt, tog vi en promenad hem till honom en sväng för han skulle hämta nå grejer, sen gick vi tillbaka till mig. Lite senare for vi till stan, Toni hämtade ut en klocka och shoppade på clas ohlsson. Han köpte inbrottslarm åt mig som han sedan la upp på ytterdörren. Självklart lyckades Johnny ha igång det när han skulle gå ut från mej på kvällen haha!:D

Toni var hos mig hela dagen, vi försökte få tag i en nykter chaufför, men ikke. Vi var även ut på en promenad, till supermarket, ringde runt till folk, och så var ju Johnny in ett tag och berättade lustiga historier innan han for iväg på "krismöte", vad nu det ska betyda haha!:D

Toni somnade på soffan en timme på kvällen, men sen beslöt vi oss för att gå ut till baren och hänga med hans kompisar. Dock hade de stannat kvar och festat i Smedsby, så vi hoppade in i en taxi och for dit, då var klockan nog redan 01.

På festen hos Kimppa var de flesta finska, dock inte så mycket folk. De var trevliga och ansträngde sig nog för att tala med mig. Det var en ganska tråkig och trött natt för mig och jag ville hem. Slutligen ringde Toni en taxi och skjutsade hem mig. Talade med Heidi och bestämde att ses. Hann bara hem o duscha snabbt så hade hon cyklat till mig. Vi tog min bil, hon fick köra, och så for vi till Ristinummi och träffade nå finska killar. 

När vi for in till centrum hängde Heidi med in till mig i väntan på Toni som kom efter ett par timmar. Heidi for vidare, medan T och jag gick en sväng till stan, var ganska kul, trötta som vi var;D humor. 

Sen var vi hos mej, halvsov i sängen 2-3 timmar, chillade. Johnny kom förbi en stund. Sen for alla och jag fick gå och lägga mig tidigt, även nästa dag (onsdag) sov jag typ hela dagen och bara var hemma och vilade.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?