Perjantai = hauskaa

Efter Korsnäsbesöket gjorde jag mig iaf redo för fest. Både Toni och Johnny har varit hos mig hela eftermiddagen och kvällen. Jag och Toni har varit ut och gått och mött en bekant till mig, annars har jag mest suttit inne å chillat. På kvällen försvann Toni och kom inte tillbaka, tråkigt eftersom vi hade planerat KROG.

 Istället lämnade jag Johnny hemma framför Netflix medan jag själv gick mot stan och mötte upp Daani, Fredrika och Kent typ halv 1 på natten. Vi gick till sky där det var rätt mycket folk men inga bekanta. Sen skulle vi byta ställe, jag gick ensam utanför Malleys för min syrra var där men hon svarade ej, så jag gick till Ollis då där mina vänner var. Vi satt vid ett bord och diskuterade, hann inte vara så jättelänge innan det blev valomerkki. Före det lyckades ändå Daani smita iväg hem i förväg. Jag träffade på en tjej inne på toan och vi blev "goda fyllevänner". Jag följde med till hennes bord och hälsade på hennes kompisar. Sen tillbaka till Fredrika och Kent. Mera diskuterande och förtroliga konversationer trots hög ljudnivå. Stället stängde och vi träffade på fulla oravais-bor utanför ollis, haha lol. :D

Sa hejdå till Fredrika och Kent och så gick jag en par rundor på torget för att söka efterfest. Messade Johnny och då hade han vaknat och satt på mcdonalds! När jag kom dit var han med två tjejer, o medan de väntade på maten gick jag ut ett varv till på stan;D Back to Donken, nu hade Eli och Laura anlänt. :) Så småningom blev det bara jag, Eli och Johnny som fortsatte vidare till min lägenhet för lite lugn hemmafest! (Jag nojjar och klagar när de vill ha så hög musik på hos mig, rädd att grannarna ska säga nåt:p)

Vi hade nu inte riktigt något att dricka så det blev mest att vi låg i soffan och sängen, delade djupa tankar med musiken i bakgrunden.

När det började bli gryning var jag nog så trött så jag bad dem att fara hem:p  Sleep<3



Sammanfattningsvis var det jättekul med krogen, länge sedan jag var ute ju, trodde att jag tröttnat men ikke! Två lonkero gick åt under kvällen oxå, alltså bara två lonkero under hela kvällen, ganska otroligt för att vara mig!:D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?