Villaavslutning 2014


När jag väl kom fram till Dragnäsbäck så hängde jag med två finska killar jag inte kände från förut, som var hos Johnny. Jag var ut en stund på cigg med Mellis, kul att träffa min festivalfriend!<3

Jag gick in till Johnny och kvällen fortgick. Heidi kom dit och vi satt där hela kvällen. Nån finsk kille tuli käymään igen, annars var det ganska lugnt. Det var bara jag, Heidi och Johnny, och vid midnatt gick vi ut för att grilla korv. Vi tände facklor och ljus och hade vår egen lilla villaavslutning.

Efter det gick vi alla tre upp till Johnnys. Hörde på musik och rökte och drack rödvin och tog det ganska lugnt. Både Heidi och jag stannade över natten.

 Vi hade ju egentligen planerat att fara till Maxmo-villan men vi hade ingen bil. Så det blev lugn fest hemma istället.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?