Torsdagsnatt

På torsdagsförmiddagen träffade jag min mormor och morfar, följde med dem till bl.a. Prisma. Sen fick jag skjuts till Johnny där jag träffade Mattlar, Junnu, Heidi, Laura och Jouni. Sofie kom också förbi en sväng:) Satt på balkongen där det för en gångs skull var solsken. 

När Mats slutat jobbet kom han också dit. Vi gjorde väl inte så jättemycket. Det var jag, Johnny, Laura och Mats. De for hem och såg till kattungarna en sväng medan jag följde med Johnny till butiken. Sen var jag så trött så jag låg och vilade i sängen ett par timmar när de andra var hos nån annan granne. Efter det skulle Johnny iväg nånstans så jag och Mats spenderade kvällen/natten hos Laura, som bor i lägenheten bredvid Johnny. Jag och Laura provade en massa kläder. Och så fick jag köra Mats bil en sväng in till stan ;D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?