Spontant hullu


Det var just o just så jag stannade hemma och bara vilade på onsdagen. Sen for jag ändå iväg till Johnny, och Mats och Vennu kom dit. 

Kl22 for jag och Mats till Hanna och Nipa där även Jouni var. Vi var där en stund och Nipa snackade om Pullo men inte trodde jag nu att det skulle bli av:p

Sen var det bara lugn och chill hos Johnny. Han och Mats spelade yatzy på datorn och jag lekte med min telefon. Ovanligt tyst utan en massa sedvanliga dörrknackare;D

Sen ringde Nipa plötsligt och då var de tre redan inne på pullo! så vi for hem via mej så jag kunde hämta ID och byta till högklackat (äntligen en anledning att ha klackar igen, har ju inte varit på krogen på myyycket länge). Så for vi in på pullo och hängde med de andra. 

Jag träffade säkert över 10 olika bekanta. Konstigt hur krogvärlden inte ändrats nåt sen jag lämnade den. Samma kända ansikten och vilsna själar. :p men det var trevligt ändå tyckte jag:) tiden gick dock rätt långsamt nu när man inte hets-drack sig full, så jag gick hem halv tre, och en timme senare kom de andra från baren också. Vi funderade vad vi skulle göra men tillslut for de flesta hem.


Hanna, Jouni och jag på Pullo :)







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?