Random, spontan & lugn söndagsfest


Jag har varit nykter hela helgen, ända sen i torsdags. På kvällen kom Mats till mig med cider. Vi satt hos mig, var ut och rökte och lite sånt. Och så kom Mellis förbi på en tobak!:D 

Mats och jag väntade på Nipa, som länge varit påväg. Vi fick vänta ett bra tag, men så runt 22-tiden dök han upp tillsammans med Hessu. Vi satt inne hos mej och hörde på musik och det var jätteskoj!:) Sen var det meningen att vi allihopa skulle fara till Johnny. Men så kom inte Nipa och Hessu med.. Jag och Mats fick skjuts av Nicke dit istället. Vi satt sedan med Johnny resten av kvällen, men det blev inte särskilt sent denna gång. 

Man märker att det är höst nu, blir mörkt väldigt fort. Så jag har tänt massa ljus under kvällen å haft höst-feelis haha. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?